مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:002023-10-25ورزشي

انجام کار نو در ساماندهی سواحل خوزستان/ اشتغالزایی ناجیان غریق در دستور کار است


رییس جدید هیات نجات غریق و غواصی خوزستان با تاکید بر اینکه در بحث ساماندهی سواحل استان قرار است کار نویی صورت بگیرد، گفت: در تلاشم در سال اول دوره چهار ساله فعالیتم در هیات، - ایسنا/خوزستان رییس جدید هیات نجات غریق و غواصی خوزستان با تاکید بر اینکه در بحث ساماندهی سواحل استان قرار است کار نویی صورت بگیرد، گفت: در تلاشم در سال اول دوره چهار ساله فعالیتم در هیات، از 11 هزار کیلومتر رودخانه در خوزستان حداقل یک کیلومتر را مکان شنای مجاز اعلام کنیم.

امید جشان زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تلاشمان بر این است که در برنامه چهار ساله مان برای هیات نجات غریق و غواصی جهت توسعه و رفع مشکلات این ورزش اقدامات لازم را داشته باشیم.

ضمن اینکه مهم ترین ماموریت و مسئولیت هیات نجات غریق خوزستان پیشگیری از غرق شدگی و ایمنی در استخرهای شنا است که ان شاءالله با ساختارمند کردن سیستم مدیریت استخرهای شنا و ساماندهی ناجیان غریق و نیز امنیت شغلی ناجیان غریق و ایجاد انگیزه در آن ها و ارتقای سطح ایمنی به این هدف مهم خواهیم رسید.

غرق شدگی در سواحل و استخرها، دغدغه هیات نجات غریق است وی ادامه داد: با توجه به آماری بالای غرق شدگی در استان خوزستان، غرق شدگی در سواحل و استخرها برای من یک دغدغه است و برای رفع این دغدغه با برنامه در هیات نجات غریق و غو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام کار نو در ساماندهی سواحل خوزستان/ اشتغالزایی ناجیان غریق در دستور کار است

انجام کار نو در ساماندهی سواحل خوزستان/ اشتغالزایی ناجیان غریق در دستور کار است